ZO VEEL VRAGEN, ZO VEEL ANTWOORDEN...... 💎👇

Wij kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. Hieronder vind je de vragen die onze Gwenn Ann familie vaak stellen. 


Als je je vraag hieronder niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen of stuur ons een e-mail: info@gwennann.com 



Sieraden

Zijn je sieraden van echt zilver?

Onze sieraden zijn handgemaakt en gemaakt van 925 Sterling Zilver en nikkelvrij. Onze producten zijn gemaakt van degelijke materialen, daarom noemen wij onszelf 'fine jewelry'

Zijn je sieraden van echt goud?

Onze sieraden zijn verguld op 925 Sterling Zilver sieraden. Wij gebruiken 14 karaat goud met 60% micron, wat betekent dat wij garanderen dat het minstens 2 jaar meegaat in de vorm die u koopt. 

Hoe weet ik mijn (ring)maat?

Armbanden en kettingen hebben een one-size fits all. Vooral voor onze ringen is het belangrijk dat je de perfecte maat koopt, zodat je er zoveel mogelijk plezier van heeft. In de productbeschrijving van elk product geven wij de maten van de sieraden, die je kunt matchen met onze maattabel. Mocht je twijfelen of vragen hebben neem dan contact met ons op via info@gwennann.com

Hoe houd ik mijn sieraden mooi?

Je kunt een paar dingen doen om je sieraden glanzend en mooi te houden:

1. Je moet je sieraden opbergen in een aparte luchtdichte juwelendoos

2. Vermijd direct contact met parfum, bodylotion of andere chemicaliën

3. Je dient je sieraden na gebruik schoon te maken en af en toe af te vegen met een schoonmaakdoekje

4. Je moet direct contact met water vermijden

5. Je moet je sieraden afdoen als je in bad gaat, gaat douchen of gaat zwemmen

6. Je moet je sieraden afdoen voordat u naar bed gaat of deelneemt aan lichamelijke activiteiten

Hoe verstuur je de sieraden?

Wij versturen al onze sieraden in een jute zakje, gewikkeld in zijdepapier, een bedankkaartje en een brievenbusdoosje om er voor te zorgen dat je niet thuis hoeft te zijn om de sieraden in ontvangst te nemen, wat erg handig voor je is en hopelijk een glimlach op het gezicht tovert.

Bestellen

Kan ik bestellen via tablet, smartphone, laptop en desktop?

Tuurlijk kan dat! We hebben er voor gezorgd dat je met alle devices onze sieraden online kunt kopen. 

Wat betekent het als een product "niet in voorraad" is?

Dat betekent dat we het product op dit moment niet beschikbaar hebben. Omdat onze sieraden met de hand gemaakt worden en niet in fabrieken, zijn ze niet altijd beschikbaar. Als je specifieke wensen heeft stuur ons dan een email naar info@gwennann.com

Hoe kan ik een vouchercode gebruiken die ik heb ontvangen?

Als je van ons een tegoedboncode hebt ontvangen, kun je deze gebruiken door de code toe te voegen bij het uitchecken, waar deze vraag wordt gesteld. 

Sieraden die niet meer op de website staan, kan ik die nog bestellen?

Als onze sieraden niet op de website staan, zijn ze helaas niet meer leverbaar. Als er een specifiek stuk is waar je van houdt, stuur ons dan een email zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Krijg ik een bevestiging dat ik juist besteld heb?

Wanneer je besteld hebt krijg je een bevestiging van ons in de e-mail met de details van de bestelling. Dit is de bevestiging dat alles naar wens is verlopen.

Betaling

Welke betaalmethoden ondersteun je op je website?

Je kunt betalen met Paypal, Creditcard (Visa, Mastercard, American Express), iDeal, Bancontact. Als er een betalingsprovider ontbreekt stuur ons dan een email zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen

Welke betalingsprovider gebruik je?

Wij maken gebruik van Mollie, de grootste en meest gebruikte betalingsprovider in de Benelux

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens na mijn bestelling?

Jouw persoonlijke gegevens worden met de nodige voorzichtigheid verwerkt door de betalingsprovider Mollie

Moet ik extra betalen voor betaalmethoden?

Er zijn geen extra kosten voor het gebruik van betaalmethodes. Deze extra kosten zijn voor ons! :)

Kan ik mijn sieraden terugsturen of ruilen nadat ik ze gekocht heb?

Onze belangrijkste prioriteit is het creëren van tevreden klanten en het uitbreiden van onze familie. Als je niet tevreden bent kunt je je sieraden altijd retourneren of ruilen. Zie ons retourbeleid voor meer informatie.

Verzending

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden wereldwijd!

Hoe snel is de levering in mijn land?

In de Benelux is de levering max 3 werkdagen, afhankelijk van de snelheid van PostNL ;-)

Welke koeriers gebruiken jullie om naar mijn land te verzenden?

Voor Nederland gebruiken wij bijna uitsluitend PostNL

Krijg ik een Track & Trace van mijn bestelling?

Zeker, op het moment dat je je sieraden bestelt krijg je een bevestigingsmail. Daarnaast sturen wij een Track & Trace mail om de bestelling te kunnen volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor de Benelux betaal je 4,99 verzendkosten